Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~meara | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra adresWrocław zarejestrowany25.01.2009 @22:06:10 ostatnio na stronie07.08.2015 @00:43:19

Fotografia jest moją pasją i sposobem patrzenia na świat. Uważam, że fotografowie to ludzie, którzy więcej dostrzegają.
Wiele jeszcze muszę się nauczyć, więc konstruktywna krytyka mile widziana.
Wydałam większość pieniędzy na sprzęt, ale dalej uważam, że zdjęcia robi fotograf. Gdy ktoś sugeruje, że "mam fajny aparat i na pewno robi świetne fotki", to mam ochotę przegryźć mu tętnicę szyjną.
Tym, którzy zamierzają się mścić za uzasadnioną krytykę, pragnę przypomnieć, że mamy konstytucyjnie zagwarantowaną wolność słowa i osobiście zamierzam z niej korzystać Nie rozdaję "rewelacji" na prawo i lewo, żeby być miła i dostać to samo w rewanżu. Tak samo brzydzę się słodkimi zemstami za złą ocenę.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7061353
digarty35 komentarze1148 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon d80

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jsmi    22.06.2009 @09:49:40
No, pozdrawiam.

Pisałaś gdzieś, że jesteś początkująca. Od razu miałaś D80, czy wcześniej jakiś zwykły kompakt?
~FauxPas    21.06.2009 @22:47:37
~FauxPas    21.06.2009 @22:34:11
dzieki
~jsmi    21.06.2009 @22:06:12
Ja rozumiem, bardzo cenię oceny innych, tylko wyraziłam swoją opinię.
~jsmi    21.06.2009 @21:58:45
Co mnie obchodzi obcięta latarnia z tylu, zdjęcie jest w kategorii portret , więc skupiłam się na modelce a nie na tym co obcinam w tle.
-wenus1989    20.06.2009 @15:17:45
Zgadzam się z Tobą, ale nie chciałam przerabiać, bo zależało mi na naturalności. A jak bym się nie ustawiła z aparatem tak czy siak musiałam uchwycić te domy... dziękuję za komentarz )
~ArturPe    19.06.2009 @23:04:32
Dziękuję
_______
Fotografia ma sprawiać mi radość... to nie zawody....
Lubię się tym dzielić z innymi...
~Hobbit40    19.06.2009 @22:44:42
Pozdrów Wrocław ode mnie Może niebawem odwiedzę tam rodzinę
_______
niech nam słupek satysfakcji nigdy nie opadnieeeeee
~JFGRAF    19.06.2009 @09:42:08
piękne dzięki
serdecznie pozdrawiam
życzę miłego ciepłego dnia
_______
JF
~gambitt    18.06.2009 @23:48:16
Dziekuję za wizyte ,pozdrawiam
~uimportant    15.06.2009 @08:09:43
jeśli coś jest godne pochwały....
~Martine    14.06.2009 @15:22:04
Pokora, pokora i jeszcze raz: POKORA.
Mnie się żadne z moich zdjęć nie podoba. Kiedy zaczną mi się podobać, po prostu przestanę je robić, bo człowiek, który popada w samozachwyt przestaje się rozwijać.
~Martine    14.06.2009 @14:41:42
widzę, że nie masz w swoim pf zdjęć z modelami, więc nie wiesz, jak trudno się pracuje z dwójką ludzi, w dodatku spiętych przed najważniejszą chwilą ich życia. nie jest żadną filozofią focić kwiatki czy liście na tle innych kwiatków... pozdrawiam.

PS a jeśli drzewo miało być obramowaniem to dosyć oryginalnym, bo tylko na górze... jeszcze ramki, która stanowi 1 z 4 boków nie widziałam.

PS2 a jeśli chodzi o mgłę to możesz zobaczyć, w jaki sposób można ją genialnie sfotografować, żeby zdjęcie nie wyglądało jak rozmazane: http://www.digart.pl/zoom/3752915/index.html i http://www.digart.pl/zoom/3750661/index.html
ostatnio edytowane: 2009-06-14 14:48:43
_______
http://www.martine.pl
~Fames    14.06.2009 @14:28:19
trza się przyzwyczaić do digartowych "guścików" ^^
~a06    14.06.2009 @14:12:27
Dzięki za komentarz.
Pozdrawiam!
~adik70m    13.06.2009 @21:41:55
dzięki
_______
zapraszam do oceniania mojej galerii - "Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił.&
~Bigbed    12.06.2009 @14:50:55
bardzo dziękuje Olu!
Pozdrawiam.
_______
'najstraszniejsze są grzechy z których nie ma uciechy'
~Lailea    09.06.2009 @23:24:27
dziękuję za ocenę
~ADEK777    09.06.2009 @22:54:45
_______
Nie dziękuj tylko oceń ja napewno się odwdzięcze ...
Serdecznie zapraszam do mojej galerii
~eam    09.06.2009 @22:50:47
pozdro
_______
~ADEK777    09.06.2009 @22:48:01
dziękuje za cenkę zapraszam do mojej galerii juz sie odwdzieczam :D
_______
Nie dziękuj tylko oceń ja napewno się odwdzięcze ...
Serdecznie zapraszam do mojej galerii
~xcRex    05.06.2009 @21:48:19
Miło widzieć takie komentarze
~kasiaa2601    26.05.2009 @00:00:09
Daje, ale jest to jak najbardziej zamierzone... Powiem więcej, w oryginale było ono mniej wyraźne. Ma to wprowadzić pewien nastrój. Dzięki za komentarz. ;]
~abudziszewski    19.02.2009 @19:27:02
mam inną wersję bez tych ludzi z workiem, jutro zrobie upload więc zapraszam ponownie jutro , ale dzięki za uwagę
~wera2604    13.02.2009 @11:06:50
dzieki
_______
komentuje, a jesli masz ochote skomentuj i moje
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt